poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nigdy nie jest za późno "Historia z kryminałem w tle"

Pora przypomnieć sobie przeboje You Tube, dzięki którym zapamiętamy 2014 rok. Wiele z nich powoduje, że ludzie czują się „happy”. Zaledwie od kilku dni króluje szlagier zespołu G.A.T.E. pt.  „Historia z kryminałem w tle”, którego odsłony rosną w błyskawicznym tempie.

Nigdy nie jest za późno "Historia z kryminałem w tle"

Promocja płyty 

Przebój lubelskiej grupy G.A.T.E. prześciga w tej chwili szereg szlagierów, jakie od początku roku na liście You Tube cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem.
Grzegorz Siwiec, perkusista zespołu, stwierdził, że utwór „Historia z kryminałem w tle” jest singlem promującym ich debiutancką płytę, która mimo planów jesiennych nie ukazała się. Obecnie zespół  zamierza w styczniu wydać EPkę, czyli oficjalnie wydaną zapowiedź debiutanckiej płyty.  Minialbum będzie zawierał 5 autorskich utworów G.A.T.E., wśród których znajdzie się Hymn Fundacji „Razem Lepiej”, to jest utwór „Razem zawsze lepiej”. Jeśli uda się im wydać Epkę,  to w Empikach będzie odbywała się jej promocja medialna, a zespół będzie  grał jak najwięcej koncertów, które pomogą w promocji. Jeżeli zaś promocja się powiedzie, to dopiero wtedy  G.A.T.E.  zajmie się wydaniem debiutanckiej płyty.
Miejmy nadzieję, że uda się to zrobić już na wiosnę.


G.A.T.E. "Historia z kryminałem w tle" (Official video)

 Kontakt z autorem bloga: dm.gierej@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz