czwartek, 14 kwietnia 2016

Modlitwa amerykański kardiologów dla pacjentów

Modlitwa amerykański kardiologów dla pacjentów fot Dariusz Marek Gierej
Kwiat mirabelki, fot Dariusz Marek Gierej




Wint PETERSON                                                                                       tłumaczył Robert TYLKA
Slow me down Lord



Wycisz mnie Panie !

Wycisz mnie Panie! Ułatw pracę mego serca poprzez uspokojenie mojego umysłu.

Wyrównaj mój pospieszny krok wizją wiecznego panowania czasu.

Daj mi, pośród zamieszania dnia codziennego, spokój wieczny wzgórz.
Usuń napięcie moich nerwów i mięśni poprzez muzykę śpiewających strumieni, którą przechowuję w pamięci.

Pozwól mi poznać magię snu przywracającego siły.

Naucz mnie sztuki „minutowych wakacji” przez spojrzenie na kwiat, pogawędkę z przyjacielem poprzez  pogłaskanie psa, przeczytanie kilku wierszy dobrej książki.

Przypomnij mi każdego dnia bajkę o zającu i żółwiu, że powinienem wiedzieć, że powinienem wiedzieć, że wyścig nie zawsze jest sukcesem, że życie jest czymś więcej niż tylko podnoszenie tępa.

Pozwól m spojrzeć na gałęzie potężnego dębu i zrozumieć, że urósł duży i silny,  ponieważ rósł wolno i solidnie.

Wycisz mnie Panie i spraw abym zapuścił korzenie głęboko w ziemię największych wartości życia, abym mógł wzrastać ku gwiazdom mego wspanialszego przeznaczenia.