środa, 11 stycznia 2017

Uważaj, o czym marzysz, bo marzenia się spełniają



Uważaj, o czym marzysz, bo marzenia się spełniają, słyszałem od moich rodziców. Ja zawsze marzyłam o wielu rzeczach, jako dziecko, Obecnie marzę jako dorosły, jedne marzenia spełniają mi się szybciej inne wolniej.
Marzenia się spełniają tylko mocno, mocno, mocno w nie wierz! fot Ewa Różańska
Marzenia się spełniają tylko mocno, mocno, mocno w nie wierz! fot Ewa Różańska

Marzenia się spełniają i o tym przekonałam się już nie raz. Nie o tym jednak chciałem pisać. Lecz o tym, że czasem realizacja marzeń może jednak rozczarować. A może nie tyle, co realizacja, a oczekiwania od zrealizowanego czy realizującego się marzenia.

Jednak nie martwmy się i nie zniechęcajmy się do marzeń, bowiem warto marzyć i to mocno, W dniu wczorajszym spełniło się jedno z marzeń na które czekałem z pól roku. w dniu dzisiejszym /12 stycznia 2016 roku/ spełniło się kolejne marzenie. Marzyłem zaledwie 22 dni. W wieczór świąteczny poinformowałem o moim marzeniu awansu moich pięciu przyjaciół. W dniu dzisiejszym niespodziewanie otrzymałem wymarzony awans. Pozostawię tajemnicą ten wymarzony awans. Chcę, aby tylko moi sprawdzeni przyjaciele wiedzieli o nim.

Pamiętajcie warto marzyć, marzenia naprawdę się spełniają…