czwartek, 15 marca 2018

Pokochaj mnie Ewo, śpiewa Paweł Gołecki

Róża w kąpieli zdjęcie zostało zrobione w 2013 roku w Lublinie.  fot. Dariusz Marek Gierej
Róża w kąpieli zdjęcie zostało zrobione w 2013 roku w Lublinie.  fot. Dariusz Marek Gierej





Jak mam żyć? Gdy zniknął spokój błogi,
psotnik los skrzyżował nasze drogi,
jak mam żyć? gdy myśli moje jak szalone,
każda biegnie w Twoją stronę.

Jak mam żyć? gdy wiem już że istniejesz,
widzę Cię i słyszę jak się śmiejesz,
nawet gdy daleko jesteś tam,
twój obraz ciągle w sercu mam.

Ref:
Namiętnie i skrycie pokochaj mnie Ewo
Zaprowadź pod rajskie zakazane drzewo
I Twojej miłości daj mi poznać smak
Choćbym w życiu miał nie kochać nigdy więcej tak

Jak mam żyć? szybując nad chmurami,
twoja twarz pod mymi powiekami,
Jak mam żyć? kiedy Ty jesteś tam,
a ja z tęsknotą sam na sam,

Ref:
Namiętnie i skrycie pokochaj mnie Ewo
Zaprowadź pod rajskie zakazane drzewo
I Twojej miłości daj mi poznać smak
Choćbym w życiu miał nie kochać nigdy więcej tak




Autor tekstu:     Ryszard Drożdż

Kompozytor:     Duško Rapotec
Rok powstania: 2014
Wykonanie oryginalne: Paweł Gołecki

Namiętnie i skrycie pokochaj mnie Ewo, Te szczególne zdjęcia i podkład muzyczny dedykuję Mojej Kochanej Żonie Ewie.

Film został opublikowany na moim kanale YouTube 10 kwietnia 2016 roku.

Zdjęcia z archiwum. Zostały zrobione na Ziemi Lubelskiej i Łódzkiej.   

 Film bije rekordy odsłon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz