wtorek, 10 lutego 2015

Szalone pocałunki w rytmie disco polo - wiersz Jolanty Marii Dzienis

dziewczyna.motyl_swiat.obrazkow-300x226



Czy w lesie czy w ruinie
Czy z chłopcem, czy z dziewczyną
Ja tobą oczy pieszczę
I wołam jeszcze, jeszcze….

Czy zechcę być poetą
Czy pójdę drogą nie tą
Ja w otchłań cię odpycham
I pytam czy oddychasz…

Czy sama wiersz napiszę
Czy się otulę w ciszę
Ja dam zapłatę komuś
I  wpuszczę cię do domu…

Czy oddasz wtedy mi się
Czy dasz się ukołysać
Ja zawsze cię utulę
I będę twym motylem…

Czy dalej mam rymować
Czy ciągle cię całować
Ja zrobię to co chciałam
I już cię zapomniałam…

Refren -  po drugiej, czwartej zwrotce i na końcu piosenki

To marzenia z moich snów
Wracasz do mnie, wracasz znów
Będziesz ciągle kochał mnie
Ja już teraz pragnę Cię

gify.free_.pocalunek1-150x120

Strona autorska Jolanty Marii Dzienis:   www.jolantamariadzienis.pl

Kontakt z autorem bloga: dm.gierej@gmail.com