piątek, 10 kwietnia 2015

Seks bez zobowiązań - wiersz Jolanty Marii Dzienis

http.melka-roszczyk.pl_.sex-z-szefem-1-2-300x199




Powiem wam dziś na wesoło, jak to w moim życiu jest,
Pragnę miłości, pragnę czułości, a co dostaję ciągle?
Bez zobowiązań seks!

Uparcie szukam dalej, korzystam z sieci powiązań
I jakie mam propozycje na moje wszystkie anonse?
Znów seks bez zobowiązań!

Nie spuszczam nosa na kwintę, wypełniam nowy test,
Zaznaczam, że przyjaciela szukam i oto mam „do wyboru”:
Bez zobowiązań seks!

Życie mknie jak szalone, dostarcza nowych doznań,
Chcę udać się do opery, a co mi wciąż oferują?
Znów seks bez zobowiązań!

Wściekła jestem jak furia, widząc ten krótki tekst!
Skreślam na zawsze tych wszystkich, co proponują,
Bez zobowiązań seks!

www.mydwoje.pl_-150x150


Strona autorska Jolanty Marii Dzienis:   www.jolantamariadzienis.pl

Kontakt z autorem bloga: dm.gierej@gmail.com