sobota, 13 grudnia 2014

Na płatkach herbacianej róży - wiersz Jolanty Marii Dzienis

fot. Basia Solecka, Na płatkach herbacianej róży - wiersz Jolanty Marii Dzienis

fot. Basia Solecka

Dzisiaj, gdy każdy  z kwiatem tu śpieszy,
A świat z szarości w baśń się zamienia,
Kiedy z urodzin swoich się cieszysz,
Po co Ci jeszcze moje życzenia?!

Na płatkach róży, tej herbacianej,
Spisałam wszystko, o czym myślałam,
Byś nawet teraz, w chwili niechcianej,
Wiedział, że  o tym nie zapomniałam!

Na pierwszym płatku przyjaźń położę,
Na drugim zdrowie, niech zawsze gości,
A co na trzecim? O dobry Boże,
Niech Cię nie minie szczęście w miłości!

Róża ma płatków pewnie ze dwieście,
Co na nich jeszcze możesz odczytać?
Niech Ci się spełnią sny i marzenia!
Jakie? Ja nie wiem. Wszystkie.  I kwita!

płatek-różane-róże-herbaciane-7930128-300x68

Strona autorska Jolanty Marii Dzienis:    www.jolantamariadzienis.pl

Kontakt z autorem bloga: dm.gierej@gmail.com