poniedziałek, 8 grudnia 2014

Otwieram okno - wiersz Jolanty Marii Dzienis



www.blogspot.com_.okno_-300x233

Codziennie rano okno otwieram,
Czy mróz, czy słońce, lato czy zima,
Jest uchylone również i teraz,
Chociaż mnie nie chcesz za rękę trzymać…

Wpuszczam przez okno świat do pokoju,
Tętniący życiem, słońcem pachnący,
Na przekór złości, niechęci twojej,
Ja będę kochać, kochać bez końca!

Kiedy deszcz pada, obmywa smutki,
Wiatr mi osusza każdą łzę słoną,
Skwar zaś  rozpala iskrę malutką,
Śniegiem do końca nieprzysypaną…

Popatrz, jak wiele mam do kochania,
Lasy i góry, morza i rzeki,
Gwiazdy osłodzą gorycz rozstania,
Odejdź czym prędzej, dłużej nie zwlekaj!

Kiedy już znikniesz, skrzydła rozwinę,
Skrzętnie skrywane przed twoim okiem,
W przestworza wzlecę, nim chwila minie,
Ja będę deptać chmurne obłoki…
www.browse.deviantart.com_.Lost_in_the_Clouds_by_thienbao-150x150

Strona autorska Jolanty Marii Dzienis:www.jolantamariadzienis.pl


Kontakt z autorem bloga: dm.gierej@gmail.com